wtorek, 14 kwietnia 2015

Grafika użytkowa - projekty prywatne


Wykorzystując czas jakim dysponuję przebywając w Szwecji zrobiłem porządek na dyskach twardych w komputerze.
W ramach usystematyzowania przeżytego czasu chcę przedstawić niektóre grafiki i projekty, które funkcjonują, lub funkcjonowały w przestrzeni i są mojego autorstwa.


Zapewne z niektórymi z nich kilka osób spotkało się parę razy i pewnie nie wiedzą kto je zaprojektował.

Nie uważam je za szczyt moich możliwości, ale praca nad nimi była ciekawym doświadczeniem i w sumie to miłe, jak patrzy się na gotowe produkty - szyldy, banery, opakowania z grafiką przez siebie projektowaną.

Początki pracy z grafiką wektorową opiszę w poście związanym z projektami dla SCK.


Jeden z pierwszych logotypów zaprojektowanych prze ze mnie na prośbę znajomego. 


Praca nad wizerunkiem KBK AUTO, to próba zmierzenia się nowymi wymogami. Praca w obrębie zdjęć produktów i współpraca z gościem robiącym stronę www sklepu. Bardzo ciekawa historia. 


Blanco - hymmm. Zabawa i długie godziny nad wymyślaniem nazwy, wizerunku, czcionki, wystroju itd.


Krótka współpraca z lokalem gastronomicznym. Projekt logo, kilka projektów graficznych i brak zapłaty - totalny przykład naiwniactwa z mojej strony.


EBO Wypożyczalnia - aktualnie działająca firma. Sporo roboty for fan (rodzina), ale również funkcjonujące produkty w przestrzeni miejskiej :)


To tylko niektóre z prac, które aktualnie odgrzebałem, lub stosunkowo niedawno robiłem. W miarę chęci i czasu uzupełnię wpis o kolejne projekty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy